9 Eylül 2016 Cuma

YENGE NASIL1

Çok entresan olaylar yaşıyorum bu sıralar
 konuşucak bir şey bulamadığım için kişilerle laf olsun diye konuşmaya başladım
 kafam karışık baya unutkanım sohbet ederken biriyle ikinci kişiyi algilayamiyorum sanırsam
 yani kısmen halk dilinde beyin amcıklaması  geçiriyorum sanırsam
mantıklı teşhis bu olabilir biriyle sohbet ederken yanimda kisiye siz Nasılsıniz Naber deyip diğeri ile sohbet ederken o yanımdaki haliyle iyi siz Nasılsıniz derken ben  ilginçtir yanımdaki adam kime siz Nasılsıniz iyimisin isiniz diyor
 deyip ilginç bir şekilde adama bakıyorum
 biraz panik atak biraz psikolojik bozukluk var bende tabiki sinir ilaçları kulanıyorum  kulanmazsam demeki Zincirli deli olucam
 geçen bir tel geldi yanımda 18 yıllık dostum var sevdiğimiz ilker hocadan tel çaldı açtım Naber iyiyim hocam
 siz Nasılsıniz yenge nasıl iyi derken 3 defa yenge nasıl diye sormuştum
 yanımdaki kankam oğlum kapa telli adam yanlış anliycak 3 dur yenge nasıl diye soruyon dediğinde ben
 o anda yine yenge nasıl diye sorucaktim o an kapadım yenge nasilll

1 yorum: